Kollegapadel fik en flyvende start i foråret 2022.
Nu forstætter succesen med rekordhøj deltagelse; +270 hold spiller med i efterårsturneringen.

Holdene mødes fra september til november, hvor vi kårer de bedste Kollegapadel-hold til de 3 landsdelsfinaler.
Vi finder naturligvis vindere i alle rækker (herre, dame og mix) og i alle niveauer (A, B og c).

Alle spillere kan gratis booke baner i gruppespillet hos en række lokale firmaidrætsforeninger  – læs mere her.

Kollegapadel bliver afholdt i samarbejde med Dansk Padel Forbund og Hummel.

Læs alt om turneringen længere nede på siden her – og på linket her.

 

Har du spørgsmål til turneringen, er du naturligvis velkommen til at kontakte vores stævneansvarlige, Dan Hansen (dah@firmaidraet.dk) og Klaus Almind (ka@firmaidraet.dk). Se flere kontaktoplysninger længere nede her på siden. 

 

Vigtige datoer for Kollegapadel 2022: Efterårsturneringen
  • 28. august: Tilmeldingsfrist
  • 2. september: Vi skyder turneringen i gang
  • 9. november: Puljespillet slutter
  • 19. -27. november: Landsdelsfinaler (Den 19. november: Fyn. Den 20. november: Sjælland. Den 27. november: Jylland)
Resultater og spilleplaner Se tilmeldte
  • Dato 2. september - 27. november 2022
  • Tilmeldingsfrist Der er lukket for tilmeldinger
  • Pris

    Kr. 299,- pr. hold.

    Alle hold deles om udgifter til baneleje i puljespil og mellemrunde.
    Spil gratis hos en række lokale firmaidrætsforeninger (se oversigt i menuen).

Få nyt om Kollegapadel direkte i din indbakke

Facts om Kollegapadel 2022: Efterårsturnering

Pris
Kr. 299,- pr. hold (2 personer). Reserve (3. spiller) kan tilføjes gratis ved tilmeldingen.
Holdene deles om udgifter til baneleje i gruppespillet og mellemrunden. I kan spille gratis hos en række lokale firmaidrætsforeninger. Læs mere her.

Deltagere
Turneringen er åben for alle padelspillere. Spillerlicens ikke et krav.

Hold og puljer
Et hold består af 2 spillere (3. spiller kan bruges i tilfælde af sygdom). Turneringen kører i puljer á 4 hold. Alle hold møder hinanden 1 gang. dvs. 3 kampe. Holdene inddeles geografisk, så køreafstand mindskes.  Puljens holdkaptajner aftaler tid og sted for den enkelte kamp – så I kan spille, hvor og hvornår det passer jer. Alle hold deles om baneleje.
I kan spille på alle padelbaner i landet. Og I kan booke baner til Kollegapadelturneringen gratis på en række padelbaner hos en firmaidrætsforening nær dig.

Deltag i dame-, herre- og/eller mixrækken.
Dit hold vælger det niveau, der passer bedst til jeres hold. Se en beskrivelse af niveauerne i turneringsbestemmelserne under punkt 5.

Turneringsbestemmelser
Læs dem på siden her >>

Spilleform
Alle spiller doublekampe, bedst af 3 sæt med ”golden point”.

Stopdatoer
Sidste puljekamp skal være spillet senest kl. 22.00 den 9. november 2022.

Landsdelsfinaler
De 3 landsdelsfinaler afholdes den 19.-27. november 2022.
Den 19. november: Fyn
Den 20. november: Sjælland
Den 27. november: Jylland

Kampene spilles bedst af 3 sæt med golden point. Hvert hold spiller minimum 3 kampe.

Landsdelsfinalepræmier – i hver række

  1. præmie: gavekort på 1.000 kr. pr. hold
  2. præmie: gavekort på 750 kr. pr. hold
  3. præmie: gavekort på 500 kr. pr. hold
  • Finalepræmier: Gavekort
    Alle, der er med til Kollegapadel, er vindere. Men naturligvis skal 1., 2., og 3.-pladsen til landsdelsfinalerne i alle tre rækker løbe afsted med hovedpræmierne på hhv. 1.000,-, 750,- og 500,-
  • Blev en del af vores Facebook-gruppe
    Vi inviterer alle deltagere med i en lukket Facebook-gruppe, hvor vi deler gode historier og billeder med hinanden. Vi sætter også præmier på højkant derinde.
  • Ekstra kollegapræmier til de ægte MVP's
    Vi præmierer løbende spillerne, der går den ekstra mil. Som kaster sig hen ad banen for at rede bolden. Ægte fightere.

Har du spørgsmål til Kollegapadel? Dan er klar til at hjælpe.

Dan Regnar Hansen
Dan Regnar Hansen
Udviklingskonsulent

Har du spørgsmål til Kollegapadel? Klaus glæder sig også til at hjælpe dig.

Klaus Almind
Klaus Almind
Udviklingskonsulent

Har du spørgsmål til tilmeldingen eller indtastning af resultater? Så kontakt endelig Kathrine.

Kathrine Duus Christensen
Kathrine Duus Christensen
Administrativ medarbejder