Firmaidrættens kommunikations-kit er skabt for at hjælpe dig og din forening med den kommunikation, I skal lave i forbindelse med genåbningen efter Corona-nedlukningen - og kickstarten af foreningen og jeres aktiviteter.

Alle foreninger har frem til 1. juni 2020 kunnet søge 10.000 kr. til kommunikations-kittet via Lokalforeningspuljen.

De penge kan I nu købe ind for i den kommunikations-menu, vi har sammensat. Flere af retterne i menuen er dog helt gratis - lige til at hente og bruge med det samme i foreningen. 

I kan vælge mellem diverse kommunikations-tiltag målrettet jeres medlemmer, potentielle medlemmer og arbejdspladser.

I bestiller det, I ønsker, via bestillingsskemaet.

I får den bedste effekt og 'kulinariske oplevelse' ved at følge disse trin:

Trin 1: Læs opskriften i kommunikations-guiden og bliv vejledt trin for trin til, hvordan I griber kommunikationen an.

Trin 2: Gå på opdagelse i kommunikations-menuen og se de forskellige retter.

Trin 3A: Download de tekst-skabeloner, I skal bruge (se længere nede) - og gå i gang.

Trin 3B: Bestil de materialer fra menuen, I skal bruge og have lavet hos os (se længere nede).

Trin 4: Vi tilbereder de bestilte retter og gør materiale-oplæg klar til jer.

Trin 5: I modtager oplæg og får trykt/produceret de materialer, I har bestilt - og går i gang.

Dyk ned i menuen og tag for jer af retterne - bon appetit!

Har du og din forening spørgsmål til menuen og kommunikations-kittet, så kontakt en af husets kokke i kommunikations-teamet for foreninger:

Lisa, Camilla, Rikke og Michael - på kommunikation@firmaidraet.dk 

Tekstskabeloner og -guides - download og brug nu

Materialer - se dem, inden I bestiller

  • Webbanner
    Webbanner
    300 x 400 px til foreningens hjemmeside
    Webbanner
  • Nyhedsbrevs-banner
    Nyhedsbrevs-banner
    1200 x 900 px til foreningens digitale nyhedsbrev (hvis I har et)
    Nyhedsbrevs-banner
  • Coverbillede Facebook
    Coverbillede Facebook
    828 x 315 px coverbillede til toppen af foreningens Facebook-side
    Coverbillede Facebook
  • Facebook-grafik 1
    Facebook-grafik 1
    1200 x 628 px til link-opslag på foreningens Facebook-side
    Facebook-grafik 1
  • Facebook-billede 1
    Facebook-billede 1
    1200 x 628 px til link-opslag på foreningens Facebook-side (brug når opslag skal boostes)
    Facebook-billede 1
  • Facebook-grafik 2
    Facebook-grafik 2
    1200 x 1200 px til opslag på foreningens Facebook-side
    Facebook-grafik 2
  • Facebook-billede 2
    Facebook-billede 2
    1200 x 1200 px til annonce (eller boostet opslag) på foreningens Facebook-side
    Facebook-billede 2

Adfærds-skiltning og -materialer

Materialer til adfærds-skiltning kan I hænge op, tage på og stille op dér, hvor jeres aktiviteter foregår og i/ved jeres foreningslokaler (hvis I har nogle). De gengiver de mest nødvendige Corona-retningslinjer, som jeres deltagere skal kende og følge, når de er med i jeres aktiviteter. 

Sundhedsstyrelsens plakat er obligatorisk at hænge op ved idrætsfaciliteterne. Den kan I selv printe - eller bestille print/tryk af i de størrelser, I har brug for.

De øvrige materialer kan hver især - på en enkel måde - hjælpe jer til at sikre, at jeres deltagere er opmærksomme på de adfærdsregler, der gælder, når de dyrker sammenholdet og aktiviteter hos jer. 

Er I i tvivl om, hvilken og hvor meget adfærds-skiltning, der er brug for i jeres forening, så tal med jeres udviklingskonsulent om dette. 

Når I bestiller materialer til adfærds-skiltning, får I oplæg sendt til jer på mail (inden for 10 dage). I bestiller selv produktionen af det fysiske materiale hos en leverandør (lokalt eller den leverandør, vi sender forslag med til).

Folder, flyers og avis-annonce

Distribution af fysisk materiale, der fortæller om jeres genåbning og viser foreningens sjove aktiviteter, er selv i disse digitale tider noget, vi ved, der virker.

Især når den bliver ledsaget af en dialog, der skaber og styrker relationen mellem jer og den, der modtager materialet.

Der følger en oversigt med distributionsforslag med, I kan lade jer inspirere af, når I bestiller folder og flyers. 

Når I bestiller tryksager og annoncer, får I oplæg sendt på mail (inden for 10 dage). I bestiller selv produktion af materialet hos en leverandør (lokalt eller den leverandør, vi sender forslag med til) og indrykning i jeres lokale avis.

 

 

  • Vi åbner op-folder
    Vi åbner op-folder
    Generel genåbnings-folder inkl. A5-aktivitets-indstik - vælg indstik til nuværende medlemmer, potentielle nye medlemmer eller lokale arbejdspladser
    Vi åbner op-folder
  • A5-flyer - nuværende medlemmer
    A5-flyer - nuværende medlemmer
    Med jeres aktivitetsoversigt - brug det som selvstændig flyer eller indstik til vi åbner op-folder
    A5-flyer - nuværende medlemmer
  • A5-flyer - potentielle nye medlemmer
    A5-flyer - potentielle nye medlemmer
    Med jeres aktivitetsoversigt - ræk ud mod potentielle nye medlemmer og fortæl, hvad de kan deltage i. Brug som selvstændig flyer eller indstik til vi åbner op-folder (distributionsforslag følger med)
    A5-flyer - potentielle nye medlemmer
  • A5-flyer - lokale arbejdspladser
    A5-flyer - lokale arbejdspladser
    Med jeres aktivitetsoversigt - ræk ud til arbejdspladserne og fortæl, hvad kollegerne kan deltage i. Brug som selvstændig flyer eller indstik til vi åbner op-folder (distributionsforslag følger med)
    A5-flyer - lokale arbejdspladser
  • 1/4-sides annonce til lokal avis
    1/4-sides annonce til lokal avis
    3 spalter x 180 mm annonce med aktivitetsoversigt. Ræk ud mod nuværende og potentielle medlemmer samt lokalsamfundet og fortæl, hvordan de kan dyrke sammenholdet hos jer
    1/4-sides annonce til lokal avis
Det er vigtigt at komme i gang med kollegamotionen – også med de restriktioner, som coronakrisen sætter. Vi er klar til at hjælpe med gode og konkrete idéer! Ring til os på 46473100 eller skriv til os her, og vi ringer dig op.